Desperate Housewives Premiär

Godmorgon. Usch vilken jobbig natt. Började sticka i halsen igår kväll, sen precis innan jag gick och la mig gjorde det oooont. Och ni vet hur det blir när man har ont i halsen och inte sväljer på ett tag. Man sväljer ju inte så ofta när man sover/försöker sova. Aaaahj. Så vaknade jag en timma efter jag la mig. Sen vakna jag kl. 3 sen vaknade jag kl.7 och sen vaknade jag kl 8. Då orkade jag inte mer och gick upp. That's it. Hehe. Men nu är det mycket bättre i halsen. Jag har skickat pappa efter halstabletter. Alltså han skulle ändå och handla. Jättetidigt på morgonen.. Sen har jag en liten grej att berätta. Det är inte helt säkert, men det kan vara på det här sättet, med Premären av Desperate Housewives: Eftersom att det på tisdag den 11 Mars 21:00 ska börja en ny serie i 6 delar som heter The Starter Wife och det på Kanal5.se står att Desperate Housewives är tillbaka nu till våren, så kan det ju vara så att det startar efter The Starter Wife. Då blir det såhär (fet stil=The Starter Wife visas): v.11, v.12, v.13, v.14, v.15, v.16, v. 17 Så om det skulle vara så så skulle premiären av Desperate Housewives alltså vara den 22 April. Sen kan det ju också vara så att det bli en vecka tidigare eftersom att det första avsnittet av The Starter Wife är ett dubbelavsnitt. Men remember, v.15 eller 16 så kan det vara i alla fall. Det är ju faktiskt lite elakt av kanal5 att plåga oss tittare på det här sättet. Jaja. Nu ska jag äta frukost. Puss!
Ps. 22 April är Anna Pettersons födelsedag också. Hehe. Puss

Kommentarer
Postat av: malin

Assååå, de e inte kanal 5s fel..
Hört talas om manus-strejk? Det är bara därför.

2008-03-01 @ 10:01:37
URL: http://fajv.blogg.se
Postat av: Teresa

men tror du att jag är dum i huvudet eller. klart jjag vet om manusförfattarstrejken, men nu har de slutat strejka och då kan ju kanal5 i alla fall säga när det börjar.

2008-03-01 @ 13:13:52
URL: http://fajv.blogg.se
Postat av: malin

hur vet du dedå?

2008-03-01 @ 15:28:04
URL: http://fajv.blogg.se
Postat av: Teresa

de står på kanal5.se

2008-03-02 @ 15:26:06
URL: http://fajv.blogg.se

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0