Depend

Godmorgon! Ny dag nya möjligheter, och dagens möjligheter är förstås att lilla Klara har blivit sjuk, så hon kan inte komma hit ikväll och nörda sig med mig framför Melodifestivalen. Ajaj. Det var ju inge kul. Men i alla fall. I dag ska jag väl ringa någon tror jag. Men jag måste åka till Barkarby och köpa ett par obeskrivliga skor på kvalitéaffären Skopunkten. Hehe. Kan tyvärr inte lägga in bild på grund av att deras hemsida krååååååååååååånglar. Yes. MEn svart är de, men kanske fem cm klack och en rosett. Hehe. DUNDERBARA! Det var morgonens tråkiga inlägg, som vanligt. Sen måste jag säga att jag är sur på Kenza. För hon har köpt det där Pepe Jeans linnet som jag la upp i bloggen för typ tre dagar sen. Nu har hon det! Mitt fina linne! Fast hon köpte det i svart, som inte alls är lika fins som gult eller vitt. Men idag så la hon upp de på sin blogg också. "Dom ska jag lätt ha!" Neje! Jag ska ha de! Men varifrån ska man får 400 kr till ett linne? Puss...  P.s. Jag vill ha nr. 1, 2, 3, 5 & 6. Bara så ni vet det.


Kommentarer
Postat av: klara

när, nr 8 hade inte heller varit helt fel :)

2008-03-15 @ 19:00:21

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0