Dagens PINSAMMA

Japp! Malin har gjort bort sej igen.
Plats: Stadium i Barkaby
Inför: Typ minst 10 pers.
Det som hände: Jag skulle på ett smidigt och lätt sätt gå imellan en klädhängare (ni vet en sån som massa kläder hänger på som man kan snurra på) och ett bord med kläder. Där står också en stor papperskorg. Jag går långsamt framåt med fötterna lätt släpande efter mej.. Rätt som det är - utan förvarning - sticker det ut nånting på golver, som jag ofc. snubblar över. Jag ramlar handlös mot golver, drar dessutom med mej papperskorgen på vägen, och på ett högljutt och odiskret sätt har jag ramlat på golvet med en stor papperskorg med mej. Knäna värker och folk vänder sej förvånat åt mitt håll. "Ojdå.. hehe..", får jag fram (förmodligen rödlätt i ansiktet -.-). Folk ser på mej och nån småskrattar. "Heh... jag ramlade.." får jag fram igen och ser dum ut. Nähä?! Liksom.. När jag ställt mej upp går jag framåt och försöker ignorera folks blickar samtidigt som jag tar mej för dom värkande knänan. Ajj...
Det som gjorde mest ont var pinsamheten. Dom hade rätt att stirra på mej, mitt fall var ett riktigt pladask-knäpp-bambi-unge-fall..

Aja, det kunde vart värre! :) Puss

Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha:D

2008-03-09 @ 12:26:56
URL: http://hannafs.blogg.se
Postat av: Teresa

hhahahahahahahh

2008-03-09 @ 16:44:25
URL: http://fajv.blogg.se

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0