Dagen flög iväg..

Damn vilken kort söndag! Jag vill INTE till skolan. Verkligen inte.
Herregud! Proven också! Har inte tränat ett skit! Det kmr gå åt helvette -.-

Helgen: Igår slappade jag lite och var i Barkaby också, sen sov jag hos Bella och idag har jag spelat match i Lidingö, mot Lidingö-fjollorna. Vi vann. Haha, där fick ni era jävlar! Efter det så åt vi nånstans i stan, typ på östermalm, på "Al Forno" typ. Skitgod mat, mest pasta, I LOVE! Det stället finns även i bl.a. Kista och fanns i Vby också. Jaja.. Seeedan åkte vi till mamma och skulle hämta Nisse, av nån anledning stannade vi där i flera timmar. Och nu är jag hemma. Klockan är redan över sju! Herregud. Jävla skit. Tretton timmar (typ) tills jag är i skolan. Skit -.-

Haha, det ringde nyss hem och när jag svarade så var det helt tyst i luren..
Jag: Haaaallåååå??? HALLÅ? HAAALLÅÅÅÅ?!? Hallå? NÄHÄ, SKIT IT DÅ!
Så la jag på luren lätt irriterat. Sen ringer det igen.
Jag: Ja hallå?
Farmor: Hej Malin! Hörde inte du mej?
Jag: Öh, näej...
Farmor: Jaha, jag tänkte väl.. "Skit it då!", så bara lägger du på..
Jag: Jaha, ojsan..
Farmor: Jaa, jag tänkte "vad menar hon? Är hon arg på mej eller?" *skrattar*
Jag: Hahha. Nä jag hörde ingenting.
Farmor: *Skrattar jättemkt och härmar mej igen*. Jadu Malin din lilla kax-maja. Får jag ta ett par ord med pappa?

o.s.v... lite roligt faktiskt.. kan tänka mej hur farmor tolkade det. Puss!

Kommentarer
Postat av: Hanna

hehe:D Jag vill inte heller till skolan imorn!

pus

2008-03-09 @ 22:06:40
URL: http://hannafs.blogg.se

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0