Bilder

Hejsan hoppsan. Tänkte bjuda på lite bilder nu. Från i lördags när jag var hos Linnéa. och några bilder från IKEA. IKEA och Linnéa rimmar. Hoppsan. Jo det var ju kul. Not.


   
   

1. Linnéa hade NN! NemoNäsdukar! Med Doris på. Love.
2. Ååh. Den här är så rolig. Titta på Linnéas läpp. Där ligger en Turkisk Peppar som trillade ut och ställde sig upp, i samma ögonblick som jag fotade. Hihi
3. De här tallrikarna på IKEA är jättefina. Smått kär faktiskt.
4. Sockerdricka..
5. .. Som Linnéa tyckte att man skulle dricka såhär.
6. Hahaha!
7. Jag går runt på IKEA.
8. Min syster älskar våra ROSA servetter. Haha. Om man säker på hennes blogg på "rosa" så kommer det upp ganska många träffar.

Ikväll är det CSI New York. Jag tycler att det är scary. Gissa vad jag tycker om skräckisar då? Puss.

Kommentarer

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0