Betty Spagetti

Hejhopp.
Skoldagen har rullat fram som ingenting, men ändå har man hunnit med massor. Redovisat två steg. Så jag blev jätteglad och stolt. Fick MVG på steg 10 i Franska som var ett av de stegen som jag redovisade, och i Engelskan steg 15 (som är det andra steget jag redovisade) så har jag inte fått beytg än, men hon sa att det såg ut som ett MVG. Härligt! Sen var det Svenskaprov, som var hur lätt som helst. Sen bar det av mot Vällingby där jag köpte min efterlängtade parkas/jacka. Loooove it. Bilder får ni imorn, med dagens outfit. Så bra. Så nu har jag en snygg jacka också. Jag har frossat djungelvrål i två dygn snart, och i eftermiddags tänkte jag att det kanske är dags att lägga av. Så tänkte jag att jag kanske kunde ge all sjungelvrål till välgörenhet? Men så tänkte jag om.. Hur ofta vill U-länderna eller illa behandlade hudar ha lakrits? Och då kom jag på att det är bäst att jag äter lakritsen, men i en långsammare takt. Så nu får jag äta 5 djungelvrål om dagen, tils de tar slut. Hehehhe! (Den feta texten är skämt). Ikväll blir det Grey's. Just nu sitter jag och grubblar på livets fråga; Är vindruvor beroendeframkallande? Hmm. Någon som vet? Idag känner jag mig trååkig. Fy. En trist dag. En trist Teresa. En trist Tess. En trisstess! Haha. Vadd lustigt. Kan det vara möjligt att det är därifrån uttrycket kommer? ;) - Pussar!
image481


Kommentarer

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0