bättre sent än aldrig

trodde att jag hade skrivit ett inlägg om, va blir de? öhm. Fredan. Juste. Klockarås kom hit. De har varit mycke med dom på senaste tiden. Aja, de kom hit o vi käkade as mycket ost me kex, ferrero rocher, (sorry malin, de tog slut. Ville bjuda dej. men de fanns inga. Fast att de verkade som om ja inte ville ge dej.) päron klyftor, vindruvor snacks o annat gotti. Ja nörade mej mest framför datan den första timman. Sen gick ja ut i nya köket o va lite social. Mamma sa idag att Anita o Ola som linn, marcus o joacims föräldrar heter hade sagt att ja va mycket väluppfostad o sa smarta komentarer. Känner mej som en tönt. Men de e väl bra, anntar ja. Att vara uppskattad..what ever. joacim kom lite senare, då ja käkade me han. För de vuxna ville att ja skulle vänta såå att han slapp äta ensam. Då fick lite tid att vara för oss själv o snacka lite. Hemma hos oss blev de inte så mycket gjort. Vi tittade på bilderna från tailand o hängde lite inne på mitt rum. Mest drack vi cola o åt chips. Sen föreslog ja att vi skulle dra till honom så att ja kunde få höra han sepla gitarr. Han har spelat sen i julas o har inte tagit nåra lektioner. Han äger så jävla hårt nördkillarna i skolan som bara kan spela "come as you are" som typ är tre akord^^ Ja kunde skryta med mitt halva G eller va de nu va. sen va de youtube som gällde osså tittade vi på nån film me värsta wannabe gangsta gänget. Joacim humor. haha. Sen kom min kära mami o papi dit o då va klockan runt 01.30. Kom i säng räätså tidigt. (fast ännu tidagre blev de när malin va här, då slocknade hon vid 11,  ja va osså as trött men kunde inte sova)
Nu ska ja sova! Längtar till min nybäddade sköna säng! :D<333

Saknar din ljudbok malin. Störande att vet att den ligger mitt framför näsan på mej, men ja kan inte lyssna på den eftersom mobben e urladdad. Nerfrån hörs massa läskiga ljud från "Hide an seek" Tänkte först jonina mamma o pappa, men blev skray. Fats de e ofta att ljuden är läskigare om man inte ser vad som händer..

puss på er! ♥
image583
JAG är dina drömmar^^,

Kommentarer

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0