Alla har bloggtorka (?)

Hoppas någon skriver om gårdagen hos Hanna för jag orkar inte .. ;)
Haha, det här påminner iaf lite om gårdagens film, "Heartbreake Kid":
image20
Jaha, tydligen hade Julia skrivit litegranna om det:
"Kvällen blev jätte bra, jag var där först. klockan prick -.-' pappa körde, ovanligt att man kommer exakt på tiden då..
käkade lite dipp & alla andra kom. efter det öppnade födelsedagsbarnen sina presenter & se käkade vi middag.
efter det blev det efterrätt. vid klockan nio gick vi ner & käkade ännu mer godis & chips och blablabla.
började även titta på supersugen men bytte ganska snabbt till heart break kid, vissa blev lite sura över bytet, men jag var nöjd >:D även fast det sen visade sig att jag inte fick se slutet eftersom min pappa kommer PRECIS tiden det skulle sluta.. på minuten.."

Det var alltså inte jag, utan Jowlia som skrev detta, igårkväll. Tihi, Puss!

Kommentarer
Postat av: emma

hihi:D

2008-03-29 @ 12:14:35
URL: http://fajv.blogg.se

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0