27 dresses

Hejhopp!
Glad påsk på er allihopa! Vaknade tidigt. Vid åtta faktiskt. När jag kom ner låg det två påskägg på köksbänken. Mina föräldrar är inte tillräckligt påhittiga för att gömma de ;) Haha. Nej med då blev jagjätteglad. Så öppnade jag en en grön godis som pappa sa att jag skulle öppna först. Haha. Där i låg det en hundring. Hihihihi! Vad bra. Resten av ägget var fyllt med marsipanchoklad och chokladägg som smakade kexchoklad. Yummy! Sen när K steg upp så hade jag gömt hennes ägg. I torktumlaren. Hihihi! Jag hottade mitt ägg från henne. Det är jättesött. En uggla på. Sen hittade hon sitt. Ja. Ikväll kommer vår halvsyster hit och vi ska äta porterstek. Gott gott gott! Nu ska jag sotta och slagga här i soffan framför Simpsons ett tag till, sen får vi se om det händer något annat. Puss mina älsklingar! Jusste! På Klaras fördeledag (den 30 Mars) så ska jag bjuda henne på bio. 27 dresses. Hoppas den är bra då. Puss!

Älskar älskar älskar Katherine Heigl! 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Sugen på att vara med och tävla om vårens sötaste underkläder?

flachsan.blogg.se/1206035749_tvlings_dags.html

Lycka till!

2008-03-22 @ 09:43:20
URL: http://flachsan.blogg.se

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0