10 mars

Tjoo!
Teresa har varit här och pluggat till svenska. Fast vi har mest ätit o diskuterat en del saker. Känns skönt på nått sätt. Fast vi saknade dej Malin, du undvek på nått vis hela tiden vad du skulle göra efter skolan. Fast de kom ja på först nu. O ja frågade ju aldrig heller;) What's goning on beejb?
Maria, vår lärare ska skicka ett mail till min mamma där de ska stå nått i stil med att jag jobbar fär hårt, är alldeles för pressad o att ja inte ska satsa så högt. För mamma pressar mej som om ja va en slav. som om mitt liv kommer gå åt helvette om ja inte ligger i fas! Det är ju bra att ligga i fas o så men nu orkar ja inte snacka mer om skolan. Jag får arabies. Och panik. Mamma ska förhöra mej ikväll på svenska. Hatarhatarhatar satsdelar. Men ja kan dem. Faktist.
Nu måstemåste ja fixa klart mitt matte steg. som ja aldrig fick tid att göra klart idag för vi hade fackiga bild och form. Det är baar så onödigt o ja vill bara spy på det. Och ja menar det. Om det inte hade varit så pinsamt att kräkas så skulle ja utan videra göra det!
Hur som helst så tror ja svenska provet kommer gå bra iaf. Och ja vet att ja inte kommer bli någon Amy winehouse. Så älska mej för den jag är helt enkelt! :)
                                 image461
Eftersom bilden på min favorit klänning från readoutes kollektion hade så otroligt bra upplösning så skippade ja den o visar den här vita skapelsen istället. Vad tycks?


Puss!♥

Kommentarer
Postat av: malin

mm, så intresserade är ni.. -.-
så jag tänker inte berätta.

2008-03-10 @ 18:49:32
URL: http://fajv.blogg.se
Postat av: emma

moget

2008-03-10 @ 20:42:55
URL: http://fajv.blogg.se
Postat av: Teresa

eller hur. moget.

2008-03-10 @ 21:04:56
URL: http://fajv.blogg.se

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0