-

jaha, då sket sej London resan. Jag som hade sett frmemot det så mycket. Aja, då får jag iaf möjlighet att träffa fler kompisar. 
Just nu vill jag bara gå och dö någonstans i ett hörn med 500g choklad och en kopp te. Valde helt fel kläder idag. Fast det är inte det som stör mej. De som tycker att ja klärmej konstigt kan ta sej. Jag kanske trivs så här? Okej, tunikan eller vad man ska kalla det är lite för kort. Men annars är den snygg.
Hursomhelst så är det stora problemet mitt skolarbete. Jag hinner inte ens hälften av det som jag ska hinna med. 
Och det värsta är att jag vill klara av min mål! Jävla hästballe. Och mamma gör det hundra gånger värre. Ni vill seriöst inte ha min mamma.  Det ända hon bryr sej om är ifall de gårbra för mej i skolan, hon bryr sej inte ifall jag är jätte bra som männsika och så. Hon vill bara att jag ska få MVG hela tiden och redova steg i samma fart som jag, äsch! jag vet inte. men nu såg jag att vi skulle ha bild o formden här vecka. fuck. nu vill ja seriöst bara försvinna. Okej. så farligt är det inte. Måste hitta malin o teresa.
puss


Kommentarer

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0