usa

Nu ar jag antligen framme! Det ar tysen ganger battre an jag nagonsins hade kunnat tanka mej att det skulle vara! Jag bara alskar det! Alla ar sa trevliga och vadret hade inte kunnat vara battre! Imorgon haner det! Jag tycker synd om er andra som inte far vara med pa det har! Det kommer sla alla fester ever! Vi har gjort iordning fest lokalen hela dagen. Eftersom klockan just nu egentligen ar 4  pa morgonen och jag har inte sovit over huvudtaget sa ar jag skit trott. det tog over 20h att aka till usa. Sa jag orkar inte skriva sa mycket mer nu. Men eftersom igen darhemma verkar bry sej sa spelar det val ingen roll :)
Jag menar, ni verkar ju ha sa kul dar hemma att ni inte ens har tid att skriva natgot om mej. Men sa lange ni har det bra ar jag nojd.
Allt som hant har jag hur som helst inte orka att skriva ner. Dessutom sa ar det for mycket! :D
Puss


Kommentarer
Postat av: Teresa

Kul att du har det bra, men jag tycker inte att du ska skriva sådär. Om vi smsar dig så är det ändå du som får stå för den största delen av kostnaden. Så det kanske är för din skull vi inte gör det. Aja, puss i alla fall! Hare bäst, bäst, bäst!



P.s. Vi vann den där dumma Skansen-tävlingen. På utslagsfrågan var vi 1 cm från det rätta svaret! 1 cm, fatta! Skills :) Men vet du vad vi vann? Varsin medalj gjort på ett presentsnöre och en liten träfigur i folkdräkt... Woho -.- Så jävla förnedrande och kliva upp där. 6:orna fick biobiljetter! Det hade vart värt det om det var biobiljetter. Jävla bajsskola. Puss <3

2008-06-07 @ 09:41:58
URL: http://fajv.blogg.se/
Postat av: Malin

Men seriöööst! Du åker till USA o klagar på att VI HAR KUL? Får vi inte ha kul utan dej elr? Du har ju de utan oss, så inget kan hindra oss.. sen avslutar du med att du tkr de e bra, när du uppenbarligen inte tyckte det för annars skulle du inte skrivit de..



Pusspuss älskar dej!

2008-06-07 @ 10:19:56
Postat av: Joanna

Saknar dig jätte mycket! Puss! <3

2008-06-07 @ 15:08:35
URL: http://cikoria.blogg.se/
Postat av: Emma

Det ar precis det jag menar! Att ni ska kunna ha kul utan mej, vilket jag vet att ni kan! Det ar ju sjalvklart skit bra!

Men du kanner dej traffad sa ber jag om ursakt. Jag var pa daligt humor da. Bla. For att ja inte sovit pa 20h. Sen var jag sa besviken pa en del grejer.

Jag angrar att jag skrev det dar. Det var inte meningen att det skulle ga ut over er!

Nu ska vi iaf aka pa vinprvning:)

Puss!<3

2008-06-08 @ 20:22:21
URL: http://fajv.blogg.se/
Postat av: Malin

vadå besviken på en del grejer? Du skrev ju att allt va mkt bättre än väntat. Va hade hänt då?

2008-06-09 @ 17:56:47
URL: http://fajv.blogg.se/

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0