Travel means an end. HOME!

Japp. Resan tog 32 timmar. Jag var vaken hela. Förts till San Fransico. Det är inte så långt dit. Men Derek som skjutsade oss dit kör där varje morgon och den dagen hamnade de längsta jävla köarna hans någonsin kört i. Bajs. så vi missade nästan planet. Kom tre minuter innan planen skulle lyfta. Vi hade tur. Sen åkte vi till Minneapolis och väntade 6 timmar där. Så vi shoppade, mest smink osså mat:) Efter det så fortsatte vi till London. Där vi fick veta att biljetterna vi hade till sverige gick från en annan flygplats. Heatrow byggs om så därför har SAS flyttats.
Så vi fick ta undergrounden dit. Så vart det fel på tuben så vi fick ta en omväg. Sen kom vi äntligen fram till järnvägen. Med den fick vi göra tre byten. Ingen visste vad London City airport va för jävla ställe eftersom den va så fucking ny. Men till slut kom vi fram. Kommer inte iåg ett skit från den flygplatsen. Men sen kom vi äntligen på planet då jag äntligen kunde sova lite. En kvart.
Det var helt underbart att komma till välkända arlanda sen. Ni vet dom där bilderna på väggarna på arlanda me massa kändisar osså står det "Welcome to my hometown"? Jag kom på att Björn Gustavsson borde få vara med där ju!

Jag är i alla fall i jätte stort behov av massage nu efter att ha släpat runt tre överviktiga väskor under så lång tid och upp & nerför så många trappor. 
själva resan berättar ja om när ja skickat alla bilder från pappas data till min. 


Idag var Julia, Tesa och jag i stan där jowlia blev bitchslapad så hennes örhänge gick sönder :D
Ja köpte snygga vita shorts på H&M, men påsen blev jag av med. Bajs på den horan som tog den! Juste, skulle ju ringa till ginatricot och cubus på kvällen...Men nu är det nog lite sent. Så de får bli imorgon. 
På Cubus köpte jag iaf ett par rosa trosor och en ljusblå skit skön koftliknade tröja. Me like.
Så nu är jag mina pärons duktiga lilla flicka och gör lite engelska...För bästa sättet att få som jag vill är att vara en duktig liten flicka. Men det kommer ta en år för att få min vilja igenom. Men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge!
Allt för dej älsklingen min! Det ska du veta!<3

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ojdå! Men välkommen hem älskling!!! Haft det bra? Hur var det med Anne och George:D?



Puuusss

2008-06-24 @ 22:39:46
URL: http://hannafs.blogg.se/
Postat av: ankan

jag har för mig att jag åkte till london city airport när jag åkte till usa sist (förra sommaren) så den är väl inte så ny?

2008-06-24 @ 23:26:26
URL: http://ankkan.blogg.se/
Postat av: emma

Tydligen var den ny för dom.

2008-06-25 @ 10:53:18
URL: http://fajv.blogg.se/
Postat av: ankan

haha okej ;D

2008-06-25 @ 10:55:00
URL: http://ankkan.blogg.se/
Postat av: Teresa

YES! Älskar dig mer än allt emma <3

2008-06-25 @ 11:29:42
URL: http://fajv.blogg.se/
Postat av: Linnea

Välkommen hem (lite sent:P)! HOppas det har varit hel underbart!

Tyvärr kommer vi inte kunna träffas för ens i Augusit för jag ska vara i dalarana i hela 7 veckor! Puss. Love you<3

2008-06-28 @ 12:29:48

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0