SUSHI

Asså jag måste bara säga en grej. Jag är helt okej duktig på att skriva på dator, men det finns ett ord som jag aldrig får till på första, andra, tredje etc. etc. försöket!!! Nu ska jag skriva (helt ärligt) detta ord tills jag får det korrekt (ändrar inte nånting på ngt ord):
suchi, sichi, sisho, sihu, sosho, sichu, sussi (haha), sishi, sushi (!)

YEAH. Som ni ser så är ordet SUSHI. Och jag vet hur det stavas och så, men på datan så tar det fem år varje gång jag ska skriva det. Och det är fett irriterande!! Och sushi är blä också. Men puss på er och för en trevlig midsommar i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Din Drottning

shi sushoi sushi

2008-06-20 @ 20:12:26

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0