summer of '08

Haga parken idag måste ha varit tidernas mysigaste skolutflyckt. Visseligen brännde jag mej lite, hade ett linne som inte täckte ryggen tillräckligt. Men dagen vart hel lyckad!
Festen i söndags då Teresas familja va blev också ännu bättre än förväntningarna! Även fast att den inte var så mycket mer än de flesta andra hemmafester så tycker jag att den här slog alla. De var så härlig stäming hela tiden. Med en sån här känsla i magen vill jag somna varje kväll! <3
Och det kommer jag få göra en gång till innan T's familj kommer till oss igen, när Malins familj är här! =D
Jag älskar er, och det vet ni! Här är vår nördiga låt lagom till sommaren!
köpte sol olja på Yves Rocher och hetaste t-shirten på Monki!
Hoppas att ni har haft det lika bra som jag har haft det men världens underbaraste kompisar!<333
Puss!♥

Kommentarer

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0