Spinning

Okej. Förlåt bloggen. Förlåt läsare. Förlåt Emma. Men framförallt - förlåt Malin, som satsade så stenhårt på denhär bloggen och nu har jag fått oss att behöva böörja om från ZERO igen. Sorri. Men de löser sig. Fast att sjunka från 400 läsare/ dag till 12 är en ganska stor förändring. X-cuse moi. Ska skärpa mig. Men jag kan inte lova att det kommer inträffa under sommaren. Kan ju säga att idag var jag i Vällingby. Hade ont i magen av flera anledningar, bl.a. så var jag grymmigt hungrig. Men jag klarade mig. Köpte lite grejs. Presenter till mamma etc. Till mamma vart det två ansiktskrämer, en från Garnier och en från ROC. Och en klänning och slingninsfärg (till håret). Och sen en disktrasa där de står "JAG ÄLSKAR DIG!! (...ännu mer om Du diskar). Tror att hon kommer bli Gladys. Som den där stora maskinen i WOOPS huvudkvarter i Totally Spies (endast Kristjana, Emma och möjligtvis Julia vet vilken). Och sen köpte jag Ipren (hahah). Och falukorv och dipmix. Lagade käk till the family idag. Örtkryddad falukorv med paprika och lök¨-couscous. Enkelt och yummie, även fast de kanske inte låter så. Och vet ni, vet ni, vet ni!!! Imorn fyller jag FJORTON HELA JÄVLA ÅR! Då blir det ett nostalgiinlägg serrni.. Men nu ska jag typ läsa lite och datanörda lite sen ska jag slaggggga för jag blir väckt kl. 9 imorn, eftersom jag ska iväg och (födelsedags-)luncha med Emma, Mamma och Kitty. Kulkul. Puss!

Kommentarer

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0