Varning för osminkat

Hejsan :) Vem orkar updatera när det är soligt ,soligt, soligt ute och när man vet att någon knappt läser bloggen ändå? (nu blir Malin sur, men en blogg är ju till för att uttryckaa åsikter, ajjjjht? ;P). Idag har jag iallafall bara utnyttjat varenda solstråle till fullo, så inga skuldkänslor här inte. Tyvärr är det match ikväll (again) så tv:n är upptagen. Haha. Men imorn, då jävlar!! I måndags så var jag i alla fall med Julia och Emma och vi typ åt, läste emmas gamla dagbok, åt, drack te, åt, hade kul, åt, spelade guitarhero, åt och åt. Haha. Mys :) Sen var jag med samma folk i tisdags (gud vad uttråkad man blir!!) och vi var i stan och jag snålade. Hehe. Kommer vara rikast sen :) Och sen igår så åkte Emma och jag till Erika och baddade i mälaren, och gud vad najs. Och tog massa foton, och åt emmas och min "picknicktårta" (det var mer en grop med gegga i. Men gegga gillar vi, right?). Yummie. Och typ såhär såg det ut:













Vi fick trosor av Emma också! :) Tackar <3

Imorn ska jag till min halvsyster och grilla järnet (ja, jag är oseriös med "järnet"). Pussar! 

Kommentarer
Postat av: Klara

hahaha, texten dar uppe agde ju! puss<3

2008-06-26 @ 21:10:04
Postat av: Teresa

Haha. Jagvet, jag är klockren :) Puss!

2008-06-26 @ 21:23:13
URL: http://fajv.blogg.se/
Postat av: Kristjana

1. baDDade ni?

2. har erika tre armar? :o

2008-06-26 @ 21:51:11
Postat av: julia

jag älskar er :') <3

2008-06-27 @ 00:05:34
URL: http://jowlia.blogg.se/
Postat av: Teresa

Haha, Kristjana:

1. Yes.

2. Det är min arm -.-

3. Jag satt bredvid dig när du skrev dendär kommentaren och då när du hade skrivit 1 och 2 så scrollade du igenom hela inlägget efter något att enmärka på. Utan resultat ser jag?

2008-06-27 @ 09:23:51
URL: http://fajv.blogg.se/

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0