Vet inte varför jag säger det men..

Äsch vill berätta för nån iaf. Hah, trots att nog ingen bryr sej. Men iaf..
Jag börjar på en mycket proffsigare teaterskola (alltså inte riktig skola utan det något jag gör efter skoltid) nu i augusti! :) Kanske inte många som vet (haha, om vi ens har kvar våra läsare men whatever) men jag har gått ett tag, typ ett par terminer, på "Vår teater Kulturskolan" men den är inte så spec. proffsig om man säger, elr asså visst är det kul och inget fel på den, men jag tror att den teaterskolan jag börjar på nu gör nog att man utvecklas mer. Jaja, we'll see. Jag tkr det ska bli skitkul iaf! Ska ha placeringstest den 18/8, oh låter rätt scarry va? Hehe.. mem äh, jag är ju bäst ! Jag drev, men serious - när det verkligen gäller så brukar det gå bra för mej .. oftast, typ. Tihi. Teaterskolan heter "Calle Flygare" and that is som e good shit man!
Frågan är bara om jag ska gå kvar i den gamla teatern ?? Hmm.. får funta på det, jag kanske inte ens får tid? Spelar ju basket också tre ggr i veckan. Senare problem detdär..

By the way, i mitt knä sitter en dvärschnauser (stavning?) vid namn Frida. Det är faktiskt lite småjobbigt att skriva med henne ivägen men no worries ;D hon är så söt så. Det är min mormors hund som vi har haft ett tag när mormor är i Norge.. Frida och Nisse (min vackra hund) är ihop förstår ni!

Långt inlägg, men jag är helt enkelt inte trött. Nu ska jag nog försöka tvinga mej till söms ändå för jag har inte mkt bättre för mej. Men jag känner att bloggandet i mej börjar komma tbax. Wie, pussa!

Kommentarer

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0