PUSSYCAAAAAAAAAT

Tjenahej.
Joo.. Jag lovade att berätta lite om vad som har hänt m.m. Och det har väl inte vart så mycket. Igår var jag på IKEA och i Barkarby med mamma och Kitty, där köpte jag lite undies på lindex och kollade på mobil till mamma. Och så hyrde vi filmer. National Treasure 2 såg vi igår och den var spännande tycker jag (a). Hehe. Och sen en annan som vi ska se ikväll. Glömt va den hette. Idag var jag hos Julia och vi badade och solade och åt ochh typ så. Kul, kommer inte se henne förrän om ett tag så de var najs. Sen kom jag hem och åt och nu ska vi se den där filmen snart. Eller ikväll - hehe. Och så är det Project Runway. Annars så solar jag och dreglar efter vissa klänningar i Cosmopolitan som tyvärr bara kommer förbli dreeeams. Too bad. Kisses.


För nån vecka sen dök den här lilla kissen upp på vår altan. Urgullig, och kan inte vart mer än fem månader.



 


Kommentarer
Postat av: Emma

är ni tre som delar blogg ?

2008-07-23 @ 20:47:26
URL: http://emmsanatpea.blogg.se/

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0