Jag är ingen jävla modebloggerska men...

...det finns två materiella saker på denna jord som jag älskar mer än allt annat materiellt - långklänningar och platåsandaletter.



Först den underbara klänningen som finns i rosa och blått och är från Jenny Packman. Den är typ orealistiskt snygg. Och sen den etniskt mönstrade vardagsklänningen från Matthew Williamsson. Love love love. Och sen den fjärde långklänningen (jag har en läskig svaghet för långklänningar) från Temperly. Awsome. Och sen till skorna. De första är obeskrivliga. De är helt jävla underbara. Det krävs nog en extra bild på dem, som är lite större. Bara för att dem framkallar dregel. Och sen ett par helt gorgeus som påminner väldigt mycket om YSL:s, ni vet nog vila. Och sen ett par lackiga. Hothothot till tunna strumpbyxor och nått kort. Fjärde paret är ett par tanfärgade snyggingar med gulddetaljer. Så jävla rätt. Och se sista är så rockchica så man bara dör. Och alla skorna är från Steve Madden (love).


Det krävdes helt klart en extrabild på dehär. Mina favvisar av alla platåsandaletter so far. Peace and love.

Kommentarer

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0