Kommer sakna Klara..

Kvällen spenderades hemma hos The Pettersons och fixa samt läsning av Klaras gamla dagbäcker gjorde kvällen. Nice. Men nu ska dom bort i åter två veckor innan jag får träffa my homie igen. Surt. Men sen får jag ju vara där på Klaras land ett tag också. Och det ska ju bli najs.

Jag tänkte att jag kaaaaaanske, bara för att jag är vem jag är, hade rätten att sno lite urtag ur Klaras dagbok, som hon hade satt ut på sin blogg. Om inte så kan du ju alltid banka skiten ur mig för att jag gjorde det. Hehe.

Cute:

Tisdag den 26 juni 05
Nu har jag (eller rättare sagt mamma) kommit på vad jag ska köpa till (eller ge) Teresa i födelsedagspresent först och främst ett presentkort med fika för mig och Teresa på Pallas. Där är det svindyrt, men vad gör man inte för sin bästis?

Tragiskt (?):

Söndag 19 juni 05
Sedan gick jag till badet. Skulle möta T&K. Dom kom 45 minuter försent. Jag hade mina nya simglasögon. När vi alla fyra skulle duscha och klä på oss började T&K bråka. Vi orkade inte med mer så jag och Anna gick när T&K råkade kasta en soptunna på en dam. Sedan vägrade dom att plocka upp skräpet i soptunnan och erkänna att det var dom.

Haha. Sista är ju skönast. Verkligen jag och K i ett nötskal. (K=min syster Kristjana och Anna=Klaras syster). Hehe. Den där lilla sammanfattningen beskriver typ min barndom. Hahaha..

Kommer sakna Klara, och Anna, och tack för handcremen!


Kommentarer
Postat av: sjfashion- modebloggen

fin blogg :D

2008-07-24 @ 10:09:51
URL: http://www.sjfashion.se

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0