Jag & Syrran Blev Lite Wild And Crazy!

Haha, ja idag har jag och Jenny gjort något helt spontant. Vi bara bestämde oss..
Några minuter senare hade vi klickat hen dom här två. Mihi. Från Asos.com, fina va?

We'll såå hur dom sitter på mej, antagligen passar bara den första för den bäställde vi i strl 6 och den andra i strl 8. Men man vet aldrig.. Billiga var dom iaf, 12 euro och 20 euro + bara 40 kronors frakt! Det är billigt!

Idag slappade jag mest i början av dagen, var hemma med Jenny och hennes kille. Vi åt jättegod pastasallad! :) Seeeedan åkte jag och papps en liten sväng till Vällingby. Köpte lite smått.
Ska försöka fotta lite nya kläder och lägga upp här, lovar! (att försöka)..

Kommentarer
Postat av: much@

haha vad bra. förut? vad¨finns det en ännu bättre? :D <3

2008-08-01 @ 15:08:03
URL: http://mmuch.blogg.se/
Postat av: Anonym

...a och så lite tull på typ hundra miljoner kr också :P

2008-08-02 @ 10:52:33
Postat av: Malin

Nej? Haha, vi behövde bara betala 40 kr extra och that was it. Vrf skulle jag ljuga om dt? ;s

2008-08-02 @ 11:09:16
URL: http://fajv.blogg.se/

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0