Hemma från malta 2008..

Fyfan. All good things comes to an end, så här är man nu i Sverige. Längtar bara tillbaka till Malta.. trodde att ja skulle tycka det var skönt att komma hem och träffa alla igen men helst skulle jag nog vilja vara kvar på Malta i nån extra dag. Jag är inte speciellt brun, för vi hade massa saker att göra 24/7. Och det är bra! Bättre att ha kul än att steka hela dagen lång.
Det var helt sjukt varmt! Svettigt asså. Från 35-40 grader varje dag typ, DET ÄR VARMT. Jag ska inte ens försöka beskriva hur bra det var där, det är omöjligt. Man måste uppleva det själv. Sista kvällen och natten blev speciell, kommer aldrig glömma! Shit på flygplatsen i arlanda grät några, en tjej som heter Evelina kramade oss och sa "Jag kommer aldrig glömma er", då blev jag nästan lite tårögd. När jag träffade Nisse i bilen så började jag gråta :/ Hade saknat honom (och andra) så mycket och nu kmr jag sakna alla från språkresan!
Hade jättekul med Moa, Freja och Julia på flygplanet så drf tänkte jag inte på att det var slut. Tur att många bor nära oss så man kan ses igen! Kmr sakna våra söta Göteborgskompisar, Fanny och Freja! Men vi har bestämt att jag, Leonor, Moa och Nora ska åka till Göteborg i augusti och va med dom! Sen om nåra månader blir det reunion party! :)
Just nu pallar jag inte skriva, ska sova. Puss puss
Ps. Några vissa personer har trosor att mottaga.. ^^

Kommentarer
Postat av: Hanna

Välkommen hem!!!!!!

Gud vad bra att ni hade så kul:D

Pussss

2008-07-04 @ 10:41:06
URL: http://hannafs.blogg.se/
Postat av: julia

YEEEEEJ, PANTIIIEES :D <3

2008-07-04 @ 11:15:01
URL: http://jowlia.blogg.se/
Postat av: julia

tjing för att välja först ! (a) älskar er <3

2008-07-04 @ 11:15:44
URL: http://jowlia.blogg.se/
Postat av: Leonor

malta var helt klart bäst, ! <3

2008-07-04 @ 12:19:05
Postat av: Leonor

malta var helt klart bäst, ! <3

2008-07-04 @ 12:19:14
Postat av: Leonor

förresten malin har vi också bestämt att vi ska till flen med nora moa iaf o träffa edgar o HH :)

2008-07-04 @ 13:29:02

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0