Hell yeah!

Lite bloggtorka sådär mitt i sommarn. Men man har ju faktiskt ett liv också. Har hänt lite grejer. Ska sätta upp lite bilder från min födelsedag och från landet. Nån dag. Nån gång. Aja.

Idag har jag vart i ciiiiiiiittttttttttyyyy med Kiiiiiiiiiiiiiiiiiittttttttttyyy. Haha, det rimmade ju! Vi gick runt lite, jag käkade korv, gick lite mer, jag käkade hamburgare. Sen gick vi till NK där vi har fått presentkort (yeah) och kollade om vi kunde hitta nåt. Det var inget, hehe. Men jag funderar på att köpa en concealer från Helena Rubenstein (ja den som Niotillfem-Sandra har). Ska kolla priset på den imorn, ska till fridhemsplan med papi och käka lunch då så.. Men jag köpte iaf inget förutom en korv, en hamburgare och en islatte. Hehe. Men sen när vi kom till Välingby och skulle vänta på bussen i en kvart, då skulle vi köpa grejer. Haha.. Lite dålig tidsuppskattning är vår grej kan man säga. En ögonbrynspenna (i rätt färg, finally!), en ansiktskcleanser, en nagelfil och en tanninglotion med UV-protection blev det iallafall. Fy och usch vad jag är glad att jag inte är en sån där jävla shopaholic. Men jag tror inte ens att det finns några riktiga sånna, och om det finns så är det nånslags psykisk sjukdom. Så jävla många unga påstår sig vara s.k. shopaholics och jag tycker det låter urlöjligt. Haha. Men puss på er!


Kommentarer
Postat av: Lena

Haha håller helt med dig :) Låter urlöjligt!

2008-07-14 @ 21:00:30
URL: http://lstardiamond.blogg.se/

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0