Cocktail

God, typ kväll? Eller? Aja, anyway så har jag gjort lite alltmöljligt idag. Först imorse åkte jag med K och Mamma till IKEA, där vi självklart åt lunch (ja - ikeas korvar är fan underbara!) och kollade lite. Köpte nåt fräääääääääääänt (oseriös) tyg som jag sydde ett kuddfodral till rummet av. Nice. Sen på eftermiddagen har jag tjänat lite pengar, fixat naglarna, städat en del och lite såntdär som man aldrig hinner med annars. Sen vid sex åkte jag med K och Papi till Barkarby. Käkade och kollade lite där. Köpte en oversize (hatar ordet) tee (hatar ordet) för 19 spänn. Sån där gråemajlerad. Ska göra till "magtröja". Hehe, PÅ ett linne asså. Ikväll är jag svintrött och mina ögon faller ihop om tio, nio, åtta, sju sex.. nej faktiskt inte för det är Hells Kitchen kl 10. Och om jag somnar innan dess, så är det inte mitt fel. Over n' out.


Kommentarer

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0