Allways..

Men öh. Det blir ju aldrig som bestämt. Ingen håller fast vid vad de har lovat. Bara ändrar hela tiden. Sucksuck. Fint åskväder vi har va? -.- Jajaja. Kom hem från Öland igår vid halv fem tror ja. På morgonen då! Vi åkte ifrån en fest i Kalmar (vuxenfest, men jag var med min kompis, Olivia, sen länge tillbaka som bodde i Kalmar och som nyss har flyttat till en trevåningslägenhet på Öland. Najss!), klockan 23.18 åkte vi därifrån typ :P

Imorn (tror jag) ska vi åka till Rindö, där mormors landställe ligger. Om det blir så att Leonor kan åka med till Trosa så åker vi och hämtar henne på torsdan och sen bär det av till vårt landställe i Trosa :) Där ska vi också träffa Erika Norr som är där tills på lördag typ. Det kommer nog bli jättebra. Tesa skulle med, men ändrade sej i sista minuten. -.- Jaja, du förlorar på det..

Vad mer ska man göra på sommaren innan skolan börjar igen..?
Ska nu skriva upp det här så jag inte glömmer bort det ;D Here it comes:

- Ska till Grönan någon dag med en bekant/kompis, Yrla.
- Tesa SKA följa med till Trosa och vi ska få med Emma! (kanske nån mer).
- Jag Leonor, Moa och Nora (var tillsammans på Malta) ska, elr vill iaf, åka till Göteborg och träffa våra Göteborgkompisar som vi också var med på Malta. Fanny & Freja :)
- Jag och Bella ska åka till Mimmi som bor i Lindköping, kulkul.
- Och sen ska/måste ju Mimmi komma hit till Sthlm ofc !
- Sen så måste jag ju ha mitt poolparty också! Snacka om försenat.. :/
- Kommer inte på mer saker för tillfället..



Kommentarer
Postat av: Lina

hihi jaa.. som sagt, man vet aldrig och nu är det minsann inte länge kvar. Spännande! :D

2008-07-21 @ 21:07:59
URL: http://ninninusens.blogg.se/

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0