you said you loved me, but you lied

Hej :D
Sitter och småkikar lite på Hitta Nemo. Mysig film. Julgransplundringen var helmysig som vanligt. Ny trollkarl hade de också. Barnen älskade honom. Han hade sin lilla "grej" som var att hela tiden, och då menar jag HELA TIDEN, säga "NAAAAEJ!". Det var skumt, men skojjigt. Maten var också super. Varmchoklad och typ ton med vispgrädde är ju oslagbart. Jag hade på mig ett par stuprör, och min vita kofta och en svart, lila och vit sjal från indiska och mina bronsskor förstås. Kommer lite bilder ikväll eller imorgon. Nu ska jag fixa ett finfint schema till skolan. Måste planera in en fast workshop per vecka i varje ämne. Imorgon börjar vår nya kurs. Jagkurs 4 heter den. Sexualkunskap för första gången ver. Men det är lite sent nu tycker jag, för man kan ju redan allt ;P Har ett litet roligt inlägg som jag förberett som jag nog lägger in ikväll. Det är hur min fotostudio skulle se ut om jag fick välja helt själv typ. Pussar!

Kommentarer

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0