When you say nothing at all

Hallojs. Lite dålig uppdatering från min sida idag, och därför blir man smutskastad av Malin.. Haha. Åkte till Abrahamsberg direkt från skolan med min kära syster. Vi fikade på mammas kompis café, där Kristjana egentligen skulle praoa, men hon blev förstås sjuk. Vi såg min halvsyster utanför fönstret men hann förstås inte hälsa :( Sen gick vi till mammas jobb för att få skjuts hem. Härligt. Vi fick förstås massa rabatt, och fikade för ynka 80 kr, för två personer. Då tog vi liksom en latte, en macka, en läsk och en blåbärspaj. 80 kr :D Sen kom jag hem, åt och städade mitt rum. Nu är det skitfint där. Vänner står på på tv:n. I like. Dagens låt är When You Say Nothing At All, som jag och Hanna dansade så fint till. Jag satte på mig mina skor idag i alla fall. Dom var bekväma och bra. Vintervårfavvisar. Ha en bra kväll, upppdaterar säkert ikväll. Puss

Kommentarer

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0