Victoria's Secret

Hejsan :D
Underbara skitsexiga underkläder på Victoria's Secret ikväll va? Min favorit var en tjej i beige-svarta underkläder och en beige-svart mantel. Lovely. Fick jätteont i magen nån gång vid åtta. Bläblä. Men det är över nu. Imorgon fyller min kära syster Kitty år (så gratta henne om ni har lust!) 15 år fyller hon. Då får man göra lite mer, om ni förstår vad jag menar. Konversation mellan Kitty och Teresa:

T: Uuh! Imorgon fyller du 15 år.
K: Jaa, då får jag köra moppe!! :D
T: Och... *lyfter på ögonbrynen*
K: Jaaaa! Cykla utan hjälm!! :O :D

Haha. Sött. Nu ska jag få lite sömn, för imorgon är det vakna tidigt som gäller. Utvecklingssamtal är bajs. Och sen måste jag upp före Kitty och sjunga för henne när hon vaknar. Puss!

Kommentarer
Postat av: Leonor

hahaha :D

2008-01-06 @ 22:56:36

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0