Utkast från igår kväll

Godmorgon :)
Internet var jättekonstigt igår kväll. Det gick varken att publicera eller spara inlägg som utkast. Så jag kopierade texten och la in den på ett dokument, och här har ni den:

Godkväll kära läsare ;)
GG var verkligen ingen beskvikelse. Kommer bli en riktig favorit i framtiden. Serena var ju ursöt. Som en liten Grey's Anatomy-Meredith. Cute. Efter det letade jag lite efter Malins mobil, som hon tydligen hade tappat bort. Men så hittade hon den utanför sitt hus.. Men nu måste jag sova för imorn ska jag kliva upp tidigt och sätta på lösnaglar. Nice. Tjugo över sex är nog en rimlig tid. Måste bara fråga; Vilken är er favoritglass? Jag har uppfattat det som att det finns jättemånga olika fsvoriter inom glass. För mig är det Mango Gräddglass. Jag gillar fruktiga glasser men inte sorbet. Namnam. Men de flesta jag känner gillar typ nötter, choklad och sånt. Nu ska jag verkligen inte bli sugen på glass men det kanske är försent nu :S Åt cheesecake -glass för en timma sen. Gott. Det är liksom kaksmulor och cheesecakesmak i. Nu ska jag sova :) Godnatt & Pussar ;)


Nu ska jag gå och sminka mig och sedan sätta på lösnaglar. Puss!


Kommentarer
Postat av: Klara

dajmglass och yorgurthshoppens melonglass .LÄTT!

2008-01-30 @ 17:49:37
URL: http://morklila.blogg.se

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0