Tre bloggar

Förlåt för en jättedålig uppdatering det senaste dygnet, men datan hängde sig igårkväll, coh sen när jag var sur hade jag ingen lust att skriva värsta gulliga inlägget. Idag har jag somsagt ingenting att göra. Skittråkigt. Jag orkar inte sminka mig, så jag orkar inte ringa någon. Vill ni göra något så får ni ringa mig, hehe. Lyssnar på Metallica- Memory Remains. Förjävligt bra låt asså. Ni som läser bloggen vet säkert redan att jag hatar Blondinbellas blogg och (i alla fall ogillar) det jag har sett av henne själv. Då måste jag förstås anmärka på att hennes släkt verkar VÄLDIGT konstig, då hennes pappas 40-års fest mest cirkulerade kring Isabella och porr. Ja, jag måste tyvärr medge att jag läser hennes blogg regelbundet, och det är verkligen ingenting jag är stolt över. Men jag läser den mest för att skratta åt alla löjliga inlägg. Usch. Min ultimata hatblogg, och möjligtvis Kissies blogg också. Gårkvällen spenderades i alla fall mesta dels med att sätta tejpbitar bellan näsa och panna så att man ser ut som en gris. Härlig tidsfördrift faktiskt. Har läst hela två av fyra akter i pjäsen Misantropen av Moliére och är grymt stolt, även fast att det bara är 40 sidor jag läst då. Den är urjobbig, eftersom att allt de säger rimmar! Man typ dör.. Nu ska jag verkligen göra något. Om det blir skolarbete eller något annat får vi se. Måste bara tipsa om den här bloggen, som säkert många redan besökt några tusen gånger, men ändå. Funderar på om proffscupcakes kanske skulle vara någon framtida hobby? Man behöver ju typ bara lite spritsgrejor, orginalingredienserna, pappersformar, en såndär muffinsborm i plåt och lite sockerpasta, samt eventuell grädde. Skitkul att gör någon gång i alla fall. Puss på er.

Kommentarer

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0