today

ja hämtade anna vid tre från skolan idag, sen stack vi ti vällingby där vi först gick in på banken för att ta ut mitt ID-kort, men tanten på banken ville att någon av mina föräldrar skulle va me, så de får väl bli imorrn då. sen gick anna o ja runt lite o köpte en body scrub, body butter o en sowergel på H&M som e parfymerade med crusched berry, varför de nu va tvungna att skriva att bären va krossade fattar ja inte men den luktar sjukt gott! sen köpte vi ett as sexigt annteckningns block från gallerix. Glömde ja att skriva att allt vi köpte va födelsepresenter till mamma? ujdå.
efter de så hade ja lovat anna att dra till donken, eller annar kallat fuckDonalds så vi köpte två äppelpajer. Anna köpte ett rosa tandborst fodral med snobben på ;) gulligt.
min kompis Leonora har råkat tvätta min mobil i tvättmaskinen, men av en helt mobbad anledning så funkar den fortfarande! 40 minuter i 40grader vet ja inte om de e så farligt men de klarade den iallafall, så hon ska komma med den på torsdag, så ska vi ha lite klädbytar dag också ^^ hon är ledig från skolan då...
men ja tror de va allt ja hade att säga!
puss puss!♥


Kommentarer

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0