tjugohundraåtta

Godmorgon sverige!
Jaha. Då var det 2008. Känns inget märkvärdigt med det, men de kanske kommer.. Jag lovade mig själv i alla fall att förstås bättra skolan lite, och nu kommer vi ju få betyg nästa termin, så då lovar jagatt få typ bra betyg. Och sen måste jag läsa lite. Jag är ju typ sämst på böcker... Jag läser en halv bok, sen lägger jag den på hyllan. Någon som har något bra boktips på någon KORT bok, till år 2008? (högst 200 sidor) Sen är det ju det gamla hederliga "bli nyttig, äta bättre, motionera) och hela den där skiten som håller i högst två månader. Yes. Och sen att hamna på mest aktiva listan också förstås. Hope so. Gårdagen var i alla fall jättetrevlig. BIlder på outfiten later.. Idag ska man väg bara slappa. Menmenmen! Om det fortsätter att snöa, så kanske jag drar till pulkabacken med nån, och i alla fall försöker. Jag är lite barnslig, men hallå? Det är ju grymt kul :D Puss <3

Kommentarer

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0