takeaway latte

God.. nånting ;)
The day: Skolan, 8.30 till 13:30 sen drog jag, emma, julia, hanna och leonor hem till lilla mig, och drack te och så.. Eller ja, den mesta tiden ägnades väl åt att koma in, eftersom att jag inte hade några nycklar. Men sen kom syster hem :D Sen va det meningen att vi skulle dra till Malin, men insåg att vi inte skulle hinna vara där nånting, så vi åkte hem istället. Sen har jag haft skitboring hela kvällen, typ "ååh, ikväll ska vi ha familjekväll, och hela familljen ska vara samlad och vi ska äta gott och titta på film, och poppa popcorn och spela traditionella sällskapsspel, och sitta uppe till kl. ett och skratta.." och det slutar ju förstås alltid med någon som sitter vid en dator, någon glor på tv, någon löser korsord och någon lägger pasians (eller hur det nu stavas). Otroligt socialt umgänge här i huset! Haha. P.g.a. omständigheterna här i huset, beslutade jag mig för en tidig kväll coh läggdags vid.. nu :)
Och jag måste bara säga att tjejen här nedanför har en otrolig smak för faaaashion. I like. Liksom simpelt, och ganska ordinärt, men ändå med en unik touch. Nu låter jag gay, men herregud, bögar är ju tokgrymma. Pussar!

image203

Kommentarer
Postat av: cilia

vad fint

2008-01-19 @ 10:30:49
URL: http://ccilia.blogg.se

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0