Svordomar

Bonjour :D
Franska is the shit i en timma framöver nu. Eller svenska. Hra inte riktigt bestämt mig än (a).. Idag har vi tråkskridskodag. Men bara i en timma. Jag som så gärna ville ha mina nya skor på mig, men neej. Attans. Jag har typ nästan slutat säga det förbjudna F-ordet. Och nej då menar jag inte fan. man behöver faktiskt inte svära så ofta. Sen finns det ju lite mildare or man kan använda, som:
- Fasiken.
- Attans.
- Bajs.
- Piss.
- Skit (kanske lite förbjudet då)

Jag använder fan, skit, och helvete oftast, och det förbjudna F-ordet. Bajs är också vanligt förekommande i min vardag ;) Så var det den här franskan/svenskan som jag egentligen borde sysselsätta mig med just nu. *alla de där svordommarna jag nämnt tidigare i detta inlägg*. Haha. Men puss!


Kommentarer

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0