summertrends

Godmorgon
Skitväder för mina skor, igen. Funderar på om det kanske inte var så värst smart att köpa vita. Men den här regnsäsongen är snart över, sen komer det vara mycket torrare. Skönt. Idag ska jag redovisa steg 9 i Franskan och jag kjan typ inte ett enda ord i La gare-dialogen. Hehe. Sen blir det väl en hel del engelska och en eventuell redovisning av steg 15 i Matten, som jag tyvärr kommer få blå pist på för att jag tappade bort hela steget. F*ck. Sånt får man faktiskt säga när det är något så hemskt som har hänt :'( Nu ska jag väl fixa mig. Funderar på en tidigare buss, för jag måste ta ut lite cash som jag är skyldig folk. Pussar
image224

Kommentarer

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0