Spets

'Mittbena folk!
Drog somsagt till IKEA med familjen. Där inhandlades två lampor och ett par tofflor. Fast inget av dem var mina -.- Sen köpte mamma lite böcker på Bokia och jag köpte svart spets :D på KiloTex. Det kommer bli perfa till t-hirten jag ska trycka med Klara. Det ska liksom vara en ram med svart spets på en vit t-shirt och innanför ramen ska det vara tryckt Teresa med lite sådär urtvättad Courier New stil. Fint. Ungefär såhär, som på bilden nedanför, men en annan slags spets. Ungefär som spetsen nedanför t-shirten:
image237



Kommer bli FINT med stora bokstäver. Spetsen ska förstås sys fast, yes. Puss!

Kommentarer
Postat av: Klara

har en dålig nyhet, av alla jävla pennor och färgen jag har är bara en svart :(, men det får väl gå pussssi

2008-01-29 @ 16:22:11
URL: http://morklila.blogg.se

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0