sommar

Hejsan hóppsan, och god morgon!
Gud vad jag påverkas av vädret. Igår var en jävla piss dag, och idag är jag jätteglad. Igår kväll var jag hos Klara och tittade på filmen Scoop som jag redan sett på bio med min kusin och K. Den är typ bara superbra. Scarlett Johansson är omåttligt gullig i sinageek-glasögon, men ännu sötare utan dom. Rolig och annorlunda film i alla fall. Idag ska jag till Vällingby, men samm Klara förstås, och kika efter dojjor nu till vinter-våren. Vi får skjuts dit, eftersm att pappa måste följa med och ta ut pengar till oss, men sen ska vi gå i det fina vädret, tillbaka. Har ingen aning hur jag vill att mina skor ska vara :S Men en sommarbild blev det förstås, tack vare det somriga vädret :D
image208

Kommentarer

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0