Skolan

God eftermiddag :D hehe
Sitter i skolan, och borde förstås jobba, men vi har uppdaterat jättedåligt de sista dagarna så jag var tvungen att skriva lite. Imorse började vi då skolan. Hemsk natt föresten. Gick och la mig nio, och somnade två.. Så jag var självklart dötrött imorse :( Det har kommit en ny klass till vår skola. Sjuor faktiskt. Majoriteten är förstås fjortisar (som vi förutspådde) och de typ gömmer sig för vi har inte sett dom på hela dan, bara lite ;).. Nu ska jag jobba svenska, steg 14 teater och dramatik, typ. Boring, men ett kort steg, och sen får jag börja på min pläs :D. Ha en bra onsdag! <3


Kommentarer

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0