skitmorgon -.-

Uuuusch! Idag gick inget som det skulle!
Jag hade glömt matsäck till nån utflyckt idag (yes, i bara 100 minusgrader.. woho, bra tajming och allt -.-) assåå döö! Men ja fixade iaf nån slags matsäck o ja ville gärna ha varm oboy me i en termos, så då tog jag fram termosen som STANK , då diskade jag den i typ en kvar och stanken var nästan inte borta.. :/ men de fick duga.. sen så öppnade jag kylskåpet - ingen mjöl! Bara en gammal som hade gått ut!! SKIT! Och sen när jag öppnade kylskåpet igen så ramlade ketchupen ut så sekunden efter var golvet fan TÄCKT av ketchup!! Då fick man skura.. -.- sen så hade ja inget puder, så ja ser fett mobbad ut..
suck.. kan det bli värre ?

Kommentarer
Postat av: julia

ja, du kunde ju ha dött ;)

2008-01-11 @ 14:07:36
URL: http://jowlia.blogg.se
Postat av: teresa

och ketchupflaskan gick sönder och nu ikväll så var den i en påse och påsen var fylld till hälften med kkkkkkääääääääääächup baby! okay?

2008-01-11 @ 22:01:25
URL: http://fajv.blogg.se

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0