shoppat på rean + julklapps ;)

Kan nyss på att jag inte har visat mina fynd på julrean och inte heller mina julklappar, haha! Nyårsbilder kmr kanske imorn elr så - en sak i taget ^^
Här kmr några få bilder från julafton, det är inte så mkt grejjer med på bilden, men det viktigaste är med och det är mina pengar (fick ungefär 6000! :D) och min mobiiiil <3

image101


Och här är grejjer som jag har shoppat på mellandagsrean (har också köpt en jacka, men jag orkade inte fota den..) Bilderna ger tyvärr inte kläderna rättvisa (som typ ALLA bloggare säger :S), bra uttryck iaf ;)

I like a lot! :) <3 Föör er som bryr sej såå kan jag säga att idag blir de slappdag.. Rätt så tråkigt :S men jag pallar inte göra ett shit. Aja, see yah bitches!

Kommentarer

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0