se vad som kom med posten :)

Hej! Glöm inte inlägget nedanför! Nu har min pandurokatalog kommit, så jag ska kika igenom den. Fick lite framkallade bilder från posten också. Det blev något fel, så det blev 6 kopior av en jätteful bild på mig.. Blä. Och sen var det tusen likadana bilder på Kristjana så jag ba; Nej Gud va många kopior det blrv! FAst sen upptäckte jag att det var olika bilder. Min syster är nämligen världsbäst på att ta tusen exakt likadana egobilder p åsig själv. Jaa. Heh. Pussar!

Kommentarer
Postat av: Kitty

wtf?! vad har du framkallat för bilder egentligen?

2008-01-16 @ 17:33:33
URL: http://ninelifes.blogg.se
Postat av: teresa

Kitty: Lite från nyår och jul och så.. ska göra ett fint collage, att sätta på insidan av min gardegarderoooob :D

2008-01-16 @ 18:22:57
URL: http://fajv.blogg.se

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0