Resor

Hej alla!
Helt ändrade dagsplaner blev det. Satt omkr. tre timmar hemma och gjorde ingenting. Sen åkte jag till vällingby och såg filmen "Förtrollad" med mina underbara buddies Julia och Malin. Därefter kom jag faktiskt hem ungefär på direkten och käka med min kära familj, och nu sitter jag här.. Jaa. Malin skriver aldrig, lilla svikarmalin. Inte mycket till liv och sitta här och blogga en lov kväll. Blähä! Ska faktiskt baka nåt imorn tror jag. Nåt sånt där ojuligt som får en att glömma julen. Jag tycker det är lite småsorgligt dne första månaden efter att både jul och nypår har passerar, för då vet man att det är ett helt år kvar till julruset och glädjen. Men sen är det ju sommarlovom ett halvår :D Jag har INGEN ANING om vad vi ska göra på sommaren. Det blir säkert nån charterres med familjen nånstans. Men förrutom nån varm solochbadresa så vill jag jättegärna åka till:
- Paris, och stiga upp tidigt på morgonen för att äta frukost på nåt café drä alla sitter med espresso och baghuette.
- Barcelona, och gå på kulturgrejer som är grymt tråkiga, men ändå mysiga. Och shoppa på La Rambla förstås!
- Rom, och ta massa töntbilder framför Fontana Di trevi.
- London, och shoppa typ. Men högst en vecka!
- Nice, igen.

It would be a dream gome true, hehe. Men särskilt Paris. Måste måste måste. ha det bra <3

Kommentarer
Postat av: julia

mohaha, jag ska till barcelona i apriiiil :D

2008-01-02 @ 21:46:01
URL: http://jowlia.blogg.se
Postat av: teresa

:O *avundsjuk, men paris är mer måste

2008-01-03 @ 11:07:00
URL: http://fajv.blogg.se
Postat av: emma

vi kanske skulle kunna åka ti london nån gång o bo i vår lägenhet där, de e skit fint i den nu! o ja hittar typ, så hur svårt skulle de kunna vara!? de e ara att ta tunnelbanan överallt o köpa mat på supermarketen runt hörnet..fett skojs! ;)
fast, de kommer säkert inte gå, för du känner båda dian o mina föräldrar! men då i sommar kan vi väl åka ti varandras landställen o bo där ensamma istället! ♥

2008-01-07 @ 17:09:19
URL: http://www.fajv.blogg.se
Postat av: malin

jaaag känner mej otroligt delaktig -.- not

2008-01-07 @ 20:26:12
URL: http://fajv.blogg.se

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0