Puss

Jag har lust att lägga mig tidigt ikväll. Men jag vet att jag aldrig skulle somna. Imorn blir det julgransplundring med mina KK - Kitty & Klara. Hehe. Imorn ska jag faktiskt vara tillräckligt löjlig och fantisera om att någon läser vår blogg, och säötta upp en dagens outfit här. Hihi. Busigt. I veckan tror jag att mamma ska sy mina kjolar. Och K's tror jag. Bara så att "alla" vet så betyder K och Kitty egentligen Kristjana min fina syster.. Ska bli kul med de nya kjolarna, som kan piffa upp ett vanligt vitt linne. Tjoho:D Hehe. Godnatt

product view of: Open party pump

Finfina pumps från Bianco, 900 svenska riksdaler..

Kommentarer

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0