Play the best song in the world

Hello fells'
Klara kom hit vid halv sju och vi spelade det klassiska sällskapsspelet Monopol. Nice. Sen gjorde jag mig en kopp te och vi glodde på Ugly Betty, som förövrigt har en vänligt konstig visningstid, eftersom att säsongsspremiären var för en vecka sen och nästa vecka börjar Gossip Girl, den här tiden. Weeird. Men Gossip ska bli askuuligt. Hehe. Nu vill jag bara ha sommar, för jag har hittat ett par sjuuukt perfekta skor som jag måste ha.. På Din SKo finns dem, och är svarta med en fem cm. klack typ och ett "kryss" längst fram. Svårt att beskriva dem men de finns på en bild på dinsko.com, fast då är dom senapsgula -.- På tal om gult så var det här väldigt fint (neråååt). Puss!
image222

Kommentarer

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0