Pictures

Heej alla :D
Idag fyller min syster somsagt 15 år. Jag gav henne en svart kofta med små sedenrosetter på (likadan som ja har, fast jag har vit) och sen ett fint halsband med en nyckel på, och tillsist så hade jag köpt ett block från Åhléns och dekorerat de med papper och scrapbookingtillbehör från panduro. En liten bild också:
image142
Blev jättenöjd :) Vad tycker ni?
Fick lite lust att ladda upp some pics. Tada:
   
Från vänster: Zimba sötisen mi katt då som sover, hehe. Zorro sötisen, Zimbas bror, som inte siver ;) och till sist min klantiga pappa som råkade ha sönder min pärlplatta som jag gjorde hos systrarna Petterson förra veckan. To bad. Puss

Kommentarer
Postat av: emma

skit snygg, precis som ja förutspådde;)

2008-01-07 @ 14:38:54
Postat av: teresa

naawie. du är så gullig :D

2008-01-07 @ 15:16:58
URL: http://fajv.blogg.se
Postat av: Anna

Tessan jag lider med dig, pärlplattan var verkligen ett mästerverk haha :D

2008-01-07 @ 22:14:38
URL: http://annapetterson.blogg.se

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0