Petter - va e grejjen ?

Det känns som att jag är ensam i världen om att tycka att han bara leker -.-
Asså.. Han har kanske gjort nån bra låt men han är så jävla wannabe! Typ "wannabe nigga" - ursäkta språket! Ta det inte rasistisk talat, det är VERKLIGEN inte min mening, jag kom bara inte på nåt bättre uttryck så hacka inte på mej för det nu. Men seriöst, det ända han verkar vilja är att se vass och cool ut.. nej, jag gillar det inte.. Vad tkr ni?? Det är inte förbjudet att kommentera!
image156

Kommentarer
Postat av: Kitty

Håller verkligen inte med dig. Petter är sjukt bra ju!

2008-01-08 @ 13:27:50
URL: http://ninelifes.blogg.se
Postat av: teresa

USCH. han känns wannabe. men är bra i låten Giftig. Annars, not.

2008-01-08 @ 13:37:10
URL: http://fajv.blogg.se
Postat av: emma

jo men faktist jue! men vissa låter e ju bra, som du sa.. men ändå!

2008-01-09 @ 12:07:25

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0