outfit

Förlåt för en dålig uppdatering. Har vart väldigt busy hela dagen. Gympadag. Helvete. Eller asså, inte typ friluftsdag, eller jo... Typ, för det tar en halvtimma att gå till gympahallen och en halvtimma tillbaka. Och sen har vi gympa i en timma och byter om på en kvart plus en kvart så det blir liksom 2 ½ timma, och det är ju nästan som en friluftsdag. Heh. Skönt i alla fall att få ha gympa med Emma också :D Trålgympa, INNEBANDY. Snacka om att göra bört sig när man har gått på innebandy i 2 år, och ändå vara sämst på det. Haha. Jaa.. Och man får inte samma lust att sätta på sig något fint när det är gympa, för man visar typ ändå inte upp kläderna nån gång. Har suttit och pluggat lite på steg 15 i Engelska. Roligt steg faktiskt :) Nu är jag väldigt töntig och inbillar mig att det faktiskt är folk som läser vår blogg (haha) och sätter in en "dagens outfit" bara för att jag tyckte den var så fin :D Det här var alltså igår då -.- Skippade väskan i sista sekunden, för den var för liten :( En annan dag tar jag den då. Mycket välstadad (hmpf!) garderob i bakgrunden. Hihi. Men den tillhör faktiskt inte mig, utan min fina syster. Jag har i alla fall mammas kofta på mig, som en tunika/klänning då. Och svarta basicstrumpisar och ett svart baslinne från h&m ofc. För vem kan basic bättre än H&M? ;) Och sen har jag det fina skinnväskan som min mamma har sytt :D Den är så härlig tycker jag.


Kommentarer

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0