orkar inte meer

pallar inte! okej, de e mest synd om malin stackarn som sitter hemma me migrän, men hon har inte press på sej lika mycket iaf att hon måste jobba! :( skiit...
asså, ja har kommit in i en sån där jobbig period när man inte KAN jobba. fast att ja inte vill något hellre än att redovisa the fucking stegen så pallar ja inte göra ett skit! ja hatar när man kommer efter i planeringen osså känner man sej misslyckad. asså, ja brukar inte vara pluggis typen alls, vaddå lixom, plugga e inte allt, man e inte lyckad för att man har mvg, då kanske man inte har några andra egenskaper, o man kan vaar jätte lyckad fast att man har ig.. drömtankar! men ändå... ja e faktist duktig i skolan, o ja tänker göra nått av mitt liv! ja tänker skaffa mej ett bra jobb så ja tjänar mycket pengar o kan ha dyrt smink, resa myckt äga en stor och fin snyggt inredd villa.
för de e mycket lättare att skaffa sej the perfect life med bra betyg, asså glöm att ja skulle vilja försörja mej som hora elr strippa! elr städare på donken!! :$

sååå, nu ska ja fortsätta på mitt hemska Molière arbete... life is a bitchslap! :(
pussar

Kommentarer
Postat av: malin

jag kan meddela att i detta hus har det inte gjorts något sokolarebete inte, du är inte ensam om att vara lite lat - med andra ord! :D
(vi måste börja kommentera varandras inlägg igen om vi ska komma med på den gyllene listan, mest aktiva ofc., aight? :D)

2008-01-22 @ 13:54:52
URL: http://fajv.blogg.se
Postat av: teresa

haha, ofc :D yes, kommentera honeys! vi kan ju skriva nånstans att typ; men people, kommentera för vi besöker alla bloggar som kommenterar :D
för de gör vi ju faktiskt ;) puss

2008-01-22 @ 14:38:04
URL: http://fajv.blogg.se
Postat av: malin

men nu blir ja arg! Kommentera nåra av mina inlägg!
bara säg nåt som har med det jag skrev o göra! ja har ju kommenterat era oich dom var ju jätte-ointressanta jämfört me mina!! :@

2008-01-22 @ 14:43:33
URL: http://fajv.blogg.se
Postat av: emma

jaja

2008-01-22 @ 18:25:29
URL: http://www.fajv.blogg.se

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0