Okay?!

Hej!
Jag, Erika, och Malin drog hem till Hanna i eftermiddags (Hanna var ju också med förstås!). Vi lagade makaroner med farlig korv, och ketchup. Namnam. Sen åt vi massa lakrits-halon och chokladkolor. Också namnam. Vi var i Hannas motionsrum och spelade in tusentals filmer som var ärligt skitsexiga. I skolan idag kom det upp att de ska dela ut två stipender bland alla kunskapsskolor tror jag. Eller två på varje kunskapsskola. I alla .fall så funderar jag på att anmäla mig. Stipendiet innebär två måndader i USA eller Danmark, men alla kostnader inkluderade. Jag tror verkligen inte att just jag skulle få det, men ifall att liksom. Man ska typ vara engagerad och ha bra betyg, and hey! Here I am! Haha. Kidding. Men i alla fall så ska jag nog anmäla mig. Nu känner jag mig så pluggis. Så jag gjorde en sång om det..

You may say, I'm a pluggis.
But I'm not the only one.
Dont forget Th**** Okay!?
And the rest of the "gangstahgang"...
...i belong too.


De flesta vet nog vem jag menar med Th**** Okay?! Ska käka och sen ska jag glo på Outsiders, för jag är gay. Men hey! Bögar är ju helgrymma! ;)

Kommentarer
Postat av: Kitty

aaaaah hahahah

2008-01-21 @ 20:25:08
URL: http://ninelifes.blogg.se

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0